Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2009 14:17 - Каква е твоята цел?
Автор: mimcheto87 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2015 Коментари: 8 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Каква е твоята цел, не знам! А каква е моята цел? Този въпрос ме накара да си задам един коментар, коментар изпълнен с много истини. Не че не съм си го задавала и преди, напротив задавам си го всеки ден, както и много други въпроси. Каква е целта в живота ми? И въобще какво значи да имаш цел? Целта мечта ли е? Не са ли всъщност тези цели порастнали детски мечти.... Какви мечти имах аз?! А ти?
 Объркана съм, несигурна! Изпитвам страх, ужас, защо аз нямам цел, която да следвам?! Къде сбъркам? Хиляди пъти съм се питала какво точно искам, за какво мечтая, каква искам да бъда за да се гордеят с мен, семейството ми, а някой ден и децата ми. Целта, сърцето ли трябва да я определи или трябва да следваме вече начертан път?
 Не знам дали сега съм на правилния път, не мисля! Не се чувствам добре в кожата си, сърцето ми е свито, търси , търси  това което ще нахрани и ще изпълни душата ми. И тогава сякаш за първи път ще дишам, ще поема дълбоко въздух и ще знам че съм свободна.  Но за тази цел трябва да изляза от рамките на обществото! Общество, което твърди, че образованието е всичко, че трябва да си адвокат, зъболекър или депутат за да преуспееш. Аз не искам да съм нито едно от тези неща. не искам да ме насилват да бъда нещо, което не съм и не искам да бъда. Но тогава пак се вращам на въпроса, а какво искам да бъда? Каква е моята цел?
 Целта ми е да се събуждам и винаги да се чувствам сякаш е един от онези прекрасни, приказни, слънчеви, озаряващи майски дни, да усетя порива, желанието да стана, силата и стремежа да изживея поредния невероятен ден, изпълнен с емоции, усмивки, приятни лица, толерантност, искреност и задоволство от това което правя и това което съм. Тогава ще знам, че съм щастлива!


Тагове:   мечта,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. felicity - :)
11.05.2009 14:47
"Едно тяло се движи(и деформира?), докато не намери своето състояние на покой." Това ни учеха в часовете по физика. Мисля, че е в пълна сила и в живота на не-само-телата.))

Аз за себе си зная. Ще се повторя, ако кажа, че няма такава категория "трябва". Търси, щом търсиш, носи и изпитвай Щастието. Това може да не е смисълът на живота, но го осмисля. И още как.)
цитирай
2. strannica - ...
11.05.2009 15:02
Понеже задаваш конкретен въпрос /"Целта мечта ли е?"/...
Целта е мечта, за постигането на която имаш краен срок и план на действие. Ключовата дума е "действие" :)
Така че - каква е най-голямата ти мечта? Какъв срок си си набелязала за постигането й? Какъв е планът ти на действие? Ако имаш отговор на тези въпроси - имаш отговор и за целта.
Поздрав!
цитирай
3. ka4ak - ще ти отговоря с един мой пост! ИМАЙ ЦЕЛ!
11.05.2009 18:04
Това казвам на комунарите,които свободни започват на ново живота си!

ИМАЙ ЦЕЛ,КОЛКОТО И ФАНТАСТИЧНА ДА Е ТЯ!

ВЯРВАЙ,ЧЕ МОЖЕШ ДА Я ПОСТИГНЕШ!

ТРУДНОСТИТЕ И ПРЕЧКИТЕ,САМО ТИ ПОКАЗВАТ,ЧЕ МОЖЕШ ДА ГИ ПРЕОДОЛЕЕШ!

ПРАВИ ВСИЧКО С ЛЮБОВ!

БЪДИ ЕГОИСТ,НЕ ПРЕДАВАЙ ЖИВОТА СИ!

ИСКАМ ДА СЕ ГОРДЕЯ С ТЕБ!

Минал съм през много премеждия и обрати преди да стана наясно със себе си,а когато вече се познавах,започнах да питам хората около себе си"-Каква е твоята цел?"С изненада открих,че на близо 1000 души,само един се опитваше да формулира някакъв отговор!Покрай моята дейност,имам много често контакти с медиите и познавам много журналисти.Много им хареса идеята да направят анкета"Каква е Вашата цел в живота"
/макар че от 150 само един,що годе отговори на въпроса ми/,още чакам да я видя тази анкета!Тогава разбрах,че хората не са наясно със себе си и това е един огромен проблем за страната и може би за това сме на това даредже!Не може да не знаеш какво искаш,а да възпитаваш децата си!Не може да казваш"-Уф,пак трябва да ходя на работа!"и да искаш да успееш!Просто това не е твоето място!Трябва да отиваш с желание и да ти е интересно и приятно!Ако не е така,без да искате предавате отрицателни емоции в къщи и нищо не върви!Тук е моментът да се замислите и да решите за себе си какво искате!Целта трябва да е такава,че вашия живот,да не е достатъчен,за да я реализирате,но да имате достатъчно време,за да поставите стабилни основи,стабилен фундамент,за да могат тези след Вас,да я довършат или продължът!Трябва да имате ВЯРА в себе си,за да сте пример,за тези след Вас!Неуспехите не трябва да Ви отчайват,трябва да сте оптимист и на сто неуспешни опита,на сто и първия ще успеете!НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА,ако силно го искате !
Този Ваш оптимизъм,ще действа благотворно на Вашите деца!Ще се чуствате все по уверен и непрекъснато ще зареждате себе си и околните с положителна енергия!Точно това ще Ви направи по силен и уверен,за да можете да правите всичко с любов!Много са ме критикували за егоиста,но ако не сте жив,какво ще направите,Вие сте нужен жив,за да извървите земния си път и да оставите уверени оптимисти с които да се гордеете от небето!

цитирай
4. borjanmljakov - Имам отговори на всички въпроси по-горе.
11.05.2009 18:18
.
цитирай
5. karanikolov - Мисля,че целта ти е правилна,
11.05.2009 18:48
Както си я определила в последния си абзац.

Как да я постигнеш, и съответно какви да бъдат целите за достигане на това "постигане" - е въпрос на опит и мислене.

Затова просто - Пробвай и Мисли.
цитирай
6. karanikolov - А страха и ужаса - превърни в Любопитство
11.05.2009 18:51
И Голямата бяла акула когато види някой човек се страхува от него - и го обикаля отдалеч.

Но понеже Е любопитна - тя не бяга като заек,а проучва.
И в крайна сметка печели - обяд,вечеря, или поне разкарва натрапника от територията си.
:)))
цитирай
7. mimcheto87 - Мисъл
12.05.2009 10:15
Време е да започнеш да мислиш за мечтите си така, както си го правил като малко дете. Джонас Салк го е изразил най-добре: "Имал съм мечти, имал съм и кошмари. Преодолях кошмарите заради мечтите си." Имай смелостта да избършеш праха от мечтите си. Започни да обичаш живота и да се радваш на всичките му чудеса. Събуди в себе си способността на собствения си ум да предизвиква събитията. Ако успееш, цялата вселена ще бъде на твоя страна и ще ти помогне да постигнеш чудеса в живота си.



Робин Шарма

цитирай
8. анонимен - iskam
08.01.2011 20:04
моята мечта може да усаществи искам да имам плюшена играча която да прилича на мен и кат я стисна да казва нещата които често аз казвам
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimcheto87
Категория: Лични дневници
Прочетен: 13699
Постинги: 5
Коментари: 11
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031